Fundraising: schilderijenverkoop - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Marleen Cornelissen - WaarBenJij.nu Fundraising: schilderijenverkoop - Reisverslag uit Wijk bij Duurstede, Nederland van Marleen Cornelissen - WaarBenJij.nu

Fundraising: schilderijenverkoop

Blijf op de hoogte en volg Marleen

22 Maart 2014 | Nederland, Wijk bij Duurstede

Dag lieve vrienden en familie!

Komende zomer mag ik mee met een geweldig project: Het Northern Uganda Village Health Outreach Project, kortweg NUV-HOP.

Dit is een samenwerking tussen de Belgian Medical Student Association (BeMSA) en de Federation of Uganda Medical Student Associations (FUMSA). Belgische en Oegandese geneeskundestudenten trekken samen naar afgelegen dorpen in de achtergestelde centrale regio van Noord-Oeganda om daar basisgezondheidszorg te voorzien zoals vaccinaties, consultaties, medisch onderzoek van schoolkinderen en educatie te geven over oa. seksualiteit, malaria, hygiëne, ….

Ook jij kan je steentje bijdragen door een van deze zelfgemaakte schilderijen te kopen. Het geld dat ik daarmee inzamel gaat integraal naar het project zelf en de indirecte kosten ervan. (Ik heb zelf mijn verblijf en vliegticket al betaald, dus het geld dat ik hier ophaal gaat echt naar het project ;) )

*De kleine schilderijen (afmetingen: 30x24cm, 30x30cm) zijn vanaf €17,50.
*De grotere schilderijen (afmetingen: 40x30cm, 50x40cm, 60x50cm ) zijn vanaf €27,50.
*Ook is er de mogelijkheid om zelf een afbeelding te kiezen die ik dan voor je ga maken. Dit zal (afhankelijk van hoeveel ik er dan moet schilderen) eind april of begin augustus gebeuren. Je koopt dan zelf het doek (de grootte mag je zelf bepalen!) en ik zorg voor de tijd en de verf. Dit is vanaf €40,-.
Dit is de constructie die ik wil aanhouden: als je iets ziet wat je leuk vindt, dan mag je dat zeggen als reactie onder dit bericht (nummer van het schilderij staat in de titel van de foto). Ook zeg je dan de prijs waarvoor je het wilt hebben (zie ‘vanaf prijs’). Als er nog meer mensen zijn die dat schilderij willen, dan mogen ze daar overheen bieden. 2 Weken na het 1e bod op een schilderij ‘sluit’ het bieden op dat schilderij. Dan mag degene met het hoogste bod dat schilderij kopen.

Dus:
- én je sponsort een heel mooi project in Oeganda
- én je hebt een ‘échte Marleen Cornelissen’ in je bezit ;)
- én ik ben je zeer dankbaar
Dat lijkt me driemaal winst!

Liefs, Marleen

  • 22 Maart 2014 - 17:54

    Sarafina:

    Ik bied €18.00 voor het mooie schilderij van de silhouet ballerina met mijn lievelingskleur-rode achtergrond! Fantastisch initiatief, Leen!

  • 22 Maart 2014 - 19:33

    Sarafina:

    Dat is dus #19!

  • 23 Maart 2014 - 10:58

    Pauwel:

    Ik bied graag €40 voor schilderij nr 2 :)

  • 23 Maart 2014 - 12:12

    Koen V:

    30 euro voor nummertje 19!

  • 23 Maart 2014 - 12:28

    Jacqueline:

    Ik bied € 30 op nr 3! Goed initiatief!!

  • 23 Maart 2014 - 14:19

    Frea Schelkens:

    Damn you Pauwel, ik had al naar Marleen gestuurd dat ik 30 euro wou bieden op het schilderij nummer 2 :-). Maar goed, ik bied 42 euro op dat schilderij :p!

  • 23 Maart 2014 - 15:52

    Mien:

    50,- voor nr. 14.
    Mooi initiatief!!

  • 23 Maart 2014 - 16:02

    Pauwel:

    Ik verhoog mijn bod op schilderij #2 naar €50 :)

  • 23 Maart 2014 - 18:39

    Marcel:

    Hi Marleen

    gaaf pojekt - kan je ook een portret of een impressie van onze kids maken ?

    groet

    marcel

  • 23 Maart 2014 - 19:12

    Joyce:

    Wat fantastisch dat je naar Oeganda gaat, Leen!!
    Wij bieden 27,50 Euro voor schilderij nummer 2 - de 2 meisjes.

  • 23 Maart 2014 - 19:18

    Joyce:

    O jee, zie nu pas dat er al veel meer is geboden op nummer 2.......... Ik zag net alleen maar de eerste 2 reacties :-) Heb je ook een rekeningnummer waarop we "gewoon" een bedrag kunnen storten?



  • 24 Maart 2014 - 21:04

    Marleen Cornelissen:

    Dag lieve vrienden en familie,

    Wat een geweldige reacties allemaal! Ik vind het heel leuk om te zien hoe geïnteresseerd jullie zijn en voel me heel vereerd dat jullie (zoveel) geld over hebben voor de schilderijen!

    Marcel: helaas ben ik niet goed in het maken van gezichten, al helemaal niet als ze op iemand moeten lijken. Helaas kan ik dus niet een impressie van jullie kids maken.

    Joyce: ja nummer 2 gaat hard!

    Wat betreft het 'gewoon' een bedrag overmaken: ik wil graag nog eens zeggen dat jullie je totaal niet verplicht hoeven te voelen om te doneren. Het idee met de schilderijen ben ik juist gestart zodat ik iets terug kan doen voor degene die het project willen sponsoren.
    Maar als jullie het echt graag wilt, dan zal ik het natuurlijk niet tegengaan ;) Dan zal ik blij zijn met elke euro die voor dit project wordt opgehaald :)
    Het handigste is als het geld naar mijn rekening wordt overmaakt, dan maak ik alles in 1x naar de organisatie over. Zo komen er niet meerdere (kleinere) bedragen van onbekende adressen bij de organisatie aan. Bovendien kan ik zo bijhouden hoe dicht ik bij de richtlijn kom die wij hebben meegekregen en of ik nog verdere actie moet ondernemen voor de fundraising. Ik zal jullie beloven dat ik het geld met grote zorg zal bewaken. En zodra ik het totaalbedrag overgemaakt heb naar de rekening van BeMSA (de overkoepelende organisatie van het NUV-HOP) zal ik een bevestiging sturen.

    Mijn rekeningnummer is:
    Marleen Cornelissen
    IBAN: NL55INGB0008581299

    Mochten jullie het geld toch liever zelf naar BeMSA overmaken, dan kunnen jullie dat doen via het volgende rekeningnummer met vermelding:
    Naam_Voornaam_via_Cornelissen_ Marleen_sponsoringNUVHOP

    Account information
    Brusselsestraat 246 BeMSA vzw
    3000 Leuven IBAN: BE35 7370 3803 3137
    Belgium BIC KREDBEBB

    Als je het geld via dit adres wilt overmaken, zou het fijn zijn als je mij daarna een mail stuurt met het bedrag dat je hebt overgemaakt. Niet uit nieuwsgierigheid of controle, maar dat ik weet hoe dicht ik bij de richtlijn zit en of ik nog verdere actie moet ondernemen voor de fundraising.

    Nogmaals veel dank dat jullie willen bijdragen aan dit project!



    Veel liefs, Marleen

  • 25 Maart 2014 - 09:21

    Marion Pekelharing:

    Dag Marleen,

    Een geweldig plan voor een mooi project.
    Ik bied 50,= euro voor schilderij nr 8.

  • 27 Maart 2014 - 14:23

    Marleen Cornelissen:

    Tip:
    bekijk de foto's via 'foto's' links onder de Oegandese vlag, ipv tussen de tekst en de reacties, anders mis je er een paar ;)

  • 01 April 2014 - 22:44

    Bea:

    lieve Marleen

    je achternichtje hier. ik bied met toestemming en geld van mijn ouders op schilderij nummer 4 want ik vind het echt een super mooi schilderij en de kleur past precies in mijn kamer :) daarom bied ik er €100,- op. ook vind ik dat je een goed project bent gestart en er goed over na hebt gedacht. ik vind het super goed en cool van je!

    liefs Bea en de rest van het gezin natuurlijk! veel plezier en succes daar! xx

  • 06 April 2014 - 16:48

    G.J.Vaandrager:

    Leuk initiatief. Je treedt in de voetsporen van Joost en Marleen en onze zoon Willem. We wensen je een goede en leerzame tijd. oom Ge 'en tante Marijn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Actief sinds 29 April 2009
Verslag gelezen: 931
Totaal aantal bezoekers 24933

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 29 Juli 2014

Dokter Cornelissen in Oeganda ;)

21 Juli 2009 - 13 Augustus 2009

Indonesie - mee met de VOC!

02 Mei 2009 - 08 Juni 2009

Backpacken in Griekenland

Landen bezocht: